SKRIVET: 2009-10-28, kl 19:24:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svaren från frågestunden ..

1,  Heter du otacksam.blogg.se bara för att du är det eller ?:P
Svar : Haha nejdå, absolut inte. Eller jo jag kan bara det ibland när jag får något jag inte vill ha XD.. Annars är jag ganska snäll (a)

2.Vad väljer du ? Twilight - drag me to hell?
svar: jag väljer såklart twilight, har läst alla 4 böckerna och väntar nu på filmen new moon, som kommer snart !

3 Om din blogg blir en stor blogg, hur kommer du göra då?
Svar :Fortsätta blogga såklart. Det tror jag alla skulle göra eller ? :P

4,  Bästavän? :) Någon pojkvän? Sämsta bloggaren?  Favorit blogg? :)
svar : Min bästavän är petra, som jag kännt sen jag var 2 år. Nej jag klarar mig utan någon pojkvän. Sämsta bloggaren tycker jag faktiskt är KISSIE! Min favorit blogg just nu är Kenza, och Foki

5, bästa blogg & bloggare ? favoritfärg , 0ch mat ? hur lång är du ? din blogg är jätte fin :)
Svar : Bästa blogg och bloggare än faktiskt Kenza. Och min favorit färg är rosa (a), min favorit mat är tacos. Och jag är 1,61´cm lång. Och tack så mycket ! :D

6, ditt intresse? någon pojkvän?
svar : återigen nej jag klarar mig utan pojkvän. Mitt intresse är musik och dansa ! =D


7, det bästa & sämsta du vet? vad för musik gillar du ?
Svar : Oj, svår fråga. Men det bästa jag vet är nog min familj och kompisar. Och det sämsta jag vet är kärringar som inte kopplar sina hundar! :O, jag gillar classisk och hiphop !


8, Hur mår du just nu ?
Svar : haha! tack för frågan. Jo det är bra, tack vare er !



Klart ! Nu har jag besvarat alla era frågor !
Det var jättekul. Och tack för att ni ställer upp och följer min blogg.
Puss på er !

 


Johan

Roligt att di hade frågestund vad gör du??



PUBLICERAT: 2009-10-28, 20:16:54 | URL: http://jojjestoltz.blogg.se/
Rebecca

Okej. Nu har jag lagt till dej



PUBLICERAT: 2009-10-28, 21:22:55 | URL: http://augustchild.blogg.se/
Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: tack. visst kan vi följa varandra via Bloglovin.

Nä nu missade jag frågestunden :(



PUBLICERAT: 2009-10-28, 22:31:18 | URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: