SKRIVET: 2009-11-15, kl 12:53:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ibland går det dåligt =)

Hejsan sötnosar !
Har inte hunnit uppdatera här på bloggen så mycket. Efter i torsdags var jag helt slut. Hade varit hos läkaren, och efter det åkte jag med tooky och badade i erikdalsbadet hihi. Men iaf, igår såg jag en thriller film, och kommer aldrig göra om det usch ! Jag var skiträdd haha, sen på natten skulle jag på toa, jag vågade inte låg där tills jag somnade om hahaha , så kan det gå ibland, men iaf, vaknade på morgonen, och då gick ja på toa för då var mamma i köket, haha. Jag vågar iaf erkänna hur feg jag är ..
Sitter här och lyssnar på underbara eros Ramazotti, hans konsert var underbar ! ´Jag lägger upp bilderna sedan, ska försöka lägga upp vidioklippen också. Han är så underbar alltså. Men iaf, hämtade precis en glass från frysen, ska njuta av den och lyssna på eros nu. Ha det bra sålänge..


Kramisar / Manuella §



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: