SKRIVET: 2009-11-18, kl 18:34:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pastasallad.

Käkade precis upp min pastasallad. Någon här som gillar pastasallad ? haha, nämen jag tycker iaf det är skitgott.
Menmen, vaknade runt 11 tiden, mådde skitdåligt. Och min väckarklocka ringde inte :O ?
Sedan la jag mig igen, var yr eftersom jag fick någon droppe i ögat hos ögonläkaren, vet inte vad det var för droppe O_o ? Men ialafall, ena av min pupill ( stavning) blev skitstor, och den andra var liten.
Jag blev skiträdd jag ringde mamma, och hon sa att det var pga droppen.

jag hade fan ett svart öga och ett grönt, fett läskigt. Men iaf. jag hade tänkt lägga ner bloggen, men var lite osäker. Och jag bestämmde mig för att INTE lägga ner den, lite osmart om man lägger ner bloggen direkt. Skulle fan ångrat mig -.- !

Just nu : Lyssnar jag på Pitbull - Hotel Room, skitgrym grabb och sköna låtar.
Snackar också med annisen på msn, haha hon är skön hon också. Och igår skrev filippa bitch till mig på msn ? Hon skriver det till alla (?), och säger att alla i forellen är Bögjävlar, låter trevligt ? Men jag tar inte åt mig av vad no lifers skriver, hon flippade för att jag inte pratade med henne på en vecka ? Right jag kanske inte pallade med henne då ? Acceptera mig som jag är vafan, jag ändrar mig aldrig som person för en annan person ska vilja vara min kompis.. Lite osmart säger jag bara filippa, och jag vet att du läser mitt inlägg.

Skitsamma, imorgon ska jag till skolan fan, har varit borta i 2 veckor. Det är tråkigt hemma, och måste komma ikapp alla andra i klassen. Vet inte om jag har missat något. Hoppas inte det iaf. Efter jag blogga klart ska jag lägga upp bilder på min pastasallad, sen ska jag också lägga upp bilder på min choklad som mamma köpte, men den kan jag inte äta nu. Har skitont i magen, haha. ( Do you understand ?), japp. Sen ska jag nog ta ett varmt bad innan jag sätter mig vid tv:n och chillar. Juste, nästa vecka ska jag beställa en fjärrkontroll till min kamera, så kan kan ta bilder via kontrollen, vet inte om det kallar fjärrstyrning lr något ? En till ska som jag ska göra imorgon, jag ska ta vaccinet, som jag aldrig tog förraveckan haha =).

Jag är ialafall inte lika rädd för mamma ska med haha. Lägger upp bilderna sen.
Puss ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: