SKRIVET: 2009-11-07, kl 10:25:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sorry sötnosar..

För dålig uppdatering. Min datorn har varit pajj i några dagar. Men min söta pappa fixade den. Jag har ju inte bloggat på länge jag vet inte om jag har så mycket att berätta efftersom jag varit sjuk en hel del -.-
JUSTE!! Jag hittade laddare till min kamera :D:D:D:D:. Så nu kan jag lägga upp bilder som jag tagit på syrran igår.
(kär kan ni hitta hennes lilla söta blogg A T O R I N A)
Men iaf, har varit i skolan och jag fick godkännt på mitt prov, inte för att man får betyg i 7:an men läraren sa att jag hade fått gokännt, slapp man omprov blahblah ointressant.


 Juste, jag tänkte lägga in dagens låt. Fick höra den på idol igår kväll och jag kom ihåg när man lyssnade på den när man var mindre, den är sjuktgrym
Låten är THE SHOW MUST GO ON ! WIIH den är underbar.


Nu ska jag lägga upp bilder här på bloggen, dom kommer i nästa inlägg.

Puss !


Eriiza

Inge problem, bara du är tillbaka igen ! =)



PUBLICERAT: 2009-11-08, 15:39:25 | URL: http://eriiza.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: