SKRIVET: 2009-11-10, kl 21:47:37 | PUBLICERAT I: Ny shoppat

Nytt !

Hejsan allihopa!

Idag skulle jag till läkaren, så jag åkte dit med mamma och sedan så ville jag till stan, hade jätteont i ögatr "/, varför kan ja inte ta upp på bloggen. har jag shoppat loss haha! Har köpt högklckade skor från din sko, snacka om att dom har fina skor, men morsan tyckte om dom så hon fick dom *så snäll jag är* , men hon lovade att jag skulle få låna dom när jag ville, så det är lugnt haha, sen köpte jag hårfärg, är lite osäker på om jag ska färga håret eller behålla min färg. Men iaf, sen köpta jag nytt smink, och ny chanel väska, tyckte den var grymt fin. Sen köpte jag en ny jacka, lösnaglar, och e topp. Men tyvärr, asso jag pallar inte lägga upp dom på bloggen nu. Visar dom kanske imorgon.

Puss !


Eriiza

Lägg upp några bilder ?



Lust att kanske börja prenumenera på varandra ? =)



MvH Eriiza



PUBLICERAT: 2009-11-10, 22:01:23 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: