SKRIVET: 2009-11-01, kl 16:34:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dalal är bäst !

Hejsan svejsan !
Har inte blogga på ett tag. Kände bara inte för det. Men nu ska jag blogga igen eftersom dalal tvingar mig här !
Igår var jag på heron city. Hade skitroligt. Tog tyvär inte bilder som jag trodde jag skulle palla med. Men iaf, sitter vid datorn nu, chattar lyssnar på musik, och smsar med syrran som är på väg hem. Tänkte lägga in 4 bilder på mig (a), förut gick det inte att ha 2 bilder bredvid varandra. Men nu funkar det. Asso jag riktigt sur ! Hittar inte min laddare till min systemkamera ! Kan inte fota med den. Tänkte faktiskt lägga upp lite bilder på bloggen. Längtar till julen och nyårsafton som in i hellvette. Vill bara fota när det snöar ute hihi. Nu ska jag fixa lite varm oboy, mums filibabba.



See u lateer !


dalalalala din älskade

dalalalal är bääääääästaste :d

sen kommer du mano :o för ja e number 1 :p§§

love u



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: